TOP Tarotkaart-EXPERT voorspelt de TOEKOMST van de Amerikaanse economie en de REST van 2024! met Julia Gordon-Bramer - Next Level Soul (2024)

Julia Gordon Bramer 0:00
Ik zou een kaartspel kunnen spelen met mijn Tarot-pakket, op dezelfde manier waarop ik een gewoon pak speelkaarten zou kunnen nemen en ik zou fortuinen kunnen aflezen uit die Tarot die je het pad toont dat je volgt. Als we iets zien aankomen dat je niet leuk vindt, is dit een kans om het anders te doen. Ik heb klanten gehad die naar deze foto's keken en ze konden het lezen zonder kennis van de Tarot, omdat ze alleen maar de foto's voelden, omdat de foto's zo geladen zijn met emoties of wat ze doormaken, soms letterlijke symbolen . Weet je, de magie van de Tarot is: hoe vallen de juiste kaarten op het juiste moment met deze specifieke vragen. Het is, het is niet gemakkelijk, weet je, dat is zeker de spirituele component ervan. Ik ben absoluut niet satanisch.

Alex Ferrari 1:03
Ik heet Julia Gordon Bramer van harte welkom bij de show. Hoe gaat het met Julia?

Julia Gordon Bramer 1:06
Hallo, leuk om hier te zijn Alex.

Alex Ferrari 1:09
Hartelijk dank voor uw komst naar de show. Ik kijk er echt naar uit om met je te praten, omdat ik net genoeg weet om gevaarlijk te zijn met tarotkaarten, en ik heb nog nooit iemand in de show gehad die een expert is in en die het al heel lang doet, en ik kijk ernaar uit om in die wereld te duiken, omdat het iets is dat heel veel mensen over de hele wereld weten. Dus mijn eerste vraag is: waardoor ben je geïnteresseerd geraakt in tarotkaarten en dat allemaal?

Julia Gordon Bramer 1:37
Ja, in mijn boek Tarot Life Lessons. Het is het eerste hoofdstuk. Het is een beetje het verhaal van hoe ik in aanraking kwam met tarot en mijn paranormale gaven ontdekte, wat beide gebeurde rond de leeftijd van 16 jaar en, om het maar te parafraseren, ik liep door het winkelcentrum op een hete zomerdag en in de jaren zeventig en kwam een ​​goochelwinkel tegen en toen waren goochelwinkels niet wat ze nu zijn, zoals, weet je, vandaag hebben we onze metafysische winkels en onze kristallen en onze slingerslingers en en al die dingen Dat. Destijds waren het trucjes, weet je, het waren propcadeautjes en konijnen uit hoeden en, weet je, sporen van zijden sjaals en zo. En dus liep ik de winkel binnen, alleen maar kijkend naar de gekke dingen, en een meisje achter de toonbank gebaarde naar me en zei: 'Ik wil wat echte magie zien. En ik kom langs en ze laat me deze tarotkaarten zien. En dat was het, en dus praat ik over hoe ik mijn oppasgeld heb weggegooid en, en dat ze de komende 1970 jaar een deel van mijn leven waren. Ik ben nu 45.

Alex Ferrari 2:56
Dat klinkt letterlijk als het begin van een film uit de jaren 80. Je gaat een goochelwinkel binnen, je wilt echte magie zien, en dan koop je Gremlin en neem je ze mee naar huis. Het is een hele zaak,

Julia Gordon Bramer 3:08
Rechts!

Alex Ferrari 3:11
Dus laten we precies op Tarot ingaan. Dus wat is de oorsprong? Wat is de historische oorsprong van tarotkaarten? Wanneer kwamen ze voor het eerst op het toneel?

Julia Gordon Bramer 3:21
Dus wat we zeker weten, ja, wat we zeker weten is dat het oudste kaartspel dat gevonden is, zich in een museum in Milaan in Italië uit de 1400e eeuw bevindt, dus we weten dat ze minstens zo oud zijn als je kent uit de Renaissance en in de kruistochten. En ik denk dat dat een belangrijk onderdeel is. Er is dus een overlevering rond de Tarot en hier komen de kruistochten om de hoek kijken. Omdat de kruistochten natuurlijk plaatsvonden in de tijd dat de katholieke kerk de regering was, en ze waren nogal verschrikkelijk voor veel mensen die niet katholiek waren. Houd er mee op, ook de Roma-reizigers die bekend staan ​​als de zigeuners. Dat is niet, geen A, geen mooi woord meer, maar, maar veel mensen hebben die term door de jaren heen gebruikt, en ook de Joden. Dus Tarot is, weet je, Taro belichaamt veel geloofssystemen. Het heeft numerologie, en het heeft mythologie, en de overlevering is dat de zigeuners met dit kaartspel reisden. Moeten de autoriteiten iets zeggen? Maar het bevatte eigenlijk veel mystieke geheimen en werd uiteraard ook gebruikt voor waarzeggerij en waarzeggerij. Tarot is gestructureerd op basis van de Kabbalah-levensboom, waarbij Kabbalah de oude joodse mystiek is, dus we hebben daar twee soorten onderdrukte culturen, weet je, die verenigd zijn in de. Arrow en dus is er gewoon allemaal, weet je, diepe spirituele informatie gecodeerd in de kaarten met hun afbeeldingen en hun betekenis en de cijfers op de kaarten, de astrologie die met de kaarten geassocieerd is. Er zijn, weet je, al deze verschillende invloeden. En dus is de overlevering alleen maar dat dit geheimen waren, weet je, ingebed en meegenomen. Dat deel kan niet worden bewezen. En een die-hard Tarot-geleerde zal het alleen maar zeggen, alleen maar geruchten, alleen maar overlevering. Maar het is wel leuk.

Alex Ferrari 5:42
Nee, absoluut, dus. Dus eigenlijk hebben ze een Italiaanse oorsprong, hoofdzakelijk een Renaissance-oorsprong?

Julia Gordon Bramer 5:48
We weten dat het eerste kaartspel Italiaans was, ja, Renaissance Italiaans, eh, maar weet je, er is ook de Terra de Massai, wat een heel oud kaartspel is, dat natuurlijk de massized French is, sommige mensen zijn van mening dat daar zijn Egyptische geheimen en dat er Egyptische versies van tarot zijn. Zeker, Egyptische versies van Tarot zijn de afgelopen 100 jaar gemaakt, maar we hebben geen oud-Egyptisch bewijs, dus je weet dat ze dat vroeger deden, maar ik denk een beetje, zoals Als spiritueel fijnproever weet je dat ik een beetje van dit en een beetje van dat heb. Ik zie dat waarheid waarheid is, waarheid is in al deze religies en mystieke praktijken en dat er zoveel wordt gedeeld. Weet je, wat Carl Jung het collectieve bewustzijn zou noemen en, en het is, of ik geloof dat hij het onbewustheid heeft genoemd, omdat we ons er niet van bewust waren. Maar deze gedeelde kennis, wat mensen tegenwoordig de Akasha-kronieken zouden noemen, en we hebben allemaal deze verenigende ideeën, en zelfs in alle culturen hebben we allemaal symbolen die in de tarot worden weergegeven. Weet je, elke cultuur heeft een moederfiguur, een vaderfiguur, de geliefden, de krijger, de wijze man, het rad van fortuin met zegeningen of de toren met tragedies. We delen dit allemaal, ongeacht waar we vandaan komen en wat voor soort persoon we zijn, en dus vertelt de Tarot het verhaal van de menselijke ervaring en weerspiegelt, weet je, waar we naartoe gaan en onze ideeën en onze hoop en onze dromen.

Alex Ferrari 7:38
Dus hoe is de Tarot geëvolueerd tot wat het nu is, van die oude decks waartoe we op dit moment toegang hebben, hoe zijn ze geëvolueerd? Hoe evolueerden ze, en hoe smolten ze min of meer samen met de tijdsgeest, tot iets dat zich in de achterhoek van een goochelwinkel bevond, tot een beetje meer mainstream, niet helemaal mainstream, maar veel mensen begrijpen het en hebben dat ook gedaan. gehoord van tarotkaarten en begrijp wat ze begrijpen, wat ze doen. Hoe is dat geëvolueerd? Ja, de evolutie heeft zich de afgelopen ruim 600 jaar voltrokken?

Julia Gordon Bramer 8:16
Ja. Ik bedoel, dat is nogal een moeilijke vraag. Dus toen het verborgen was, en in de middeleeuwen, of ik zou kunnen zeggen Renaissance Italië, werd het gebruikt als kaartspel. En er zijn mensen die Tarot vandaag de dag nog steeds als een kaartspel spelen, taroky genoemd, of taro-versies daarvan. Maar ik kon dus een kaartspel spelen met mijn Tarot-pakket op dezelfde manier waarop ik een normaal pak speelkaarten kon nemen en daar fortuinen uit kon aflezen, omdat ik genoeg over de Tarot weet om te weten hoe de symbolen zich verhouden, en wat zouden de schoppen in het pak speelkaarten zijn, de zwaarden en de Tarot, en wat zouden de harten zijn? Wat worden de kopjes? En weet je, ze hebben deze uitwisselbare betekenissen. Dus sommige mensen spelen nog steeds kaartspellen, en het was zeker zo dat kaartspellen in Renaissance-Italië voor royalty's waren. De meeste Italianen werkten op het land of in de bakkerijen, of deden wat ze maar konden, en dus speelden de vrijetijdsmensen spelletjes. Taro was dus aanvankelijk een spel. Ik denk dat de Tarot rond de eeuwwisseling echt radicaal is getransformeerd. Weet je, net in de Victoriaanse tijd, als we naar de Gouden Dageraad kijken. De Gouden Dageraad was een groep mystici. Wb Yates, de beroemde schrijver, maakte er deel van uit. Weet je, veel beroemde auteurs en schrijvers zijn verbonden en direct. Snel en indirect met de Gouden Dageraad, en waarschijnlijk het beroemdst, Aleister Crowley, de, weet je, ik weet niet of je hem de grote mysticus of de controversiële mysticus wilt noemen, zal zeggen, maar dat is zo Crowley en de Gouden Dageraad heeft de Tarot echt gemoderniseerd. Ze brachten het perfect in lijn met de Cabal-levensboom. Ze zagen de correlaties en de overeenkomsten die veel mensen hadden gezien of intuïtief hadden ervaren, zoals William Blake in het vroege Engeland, voordat de Tarot Engeland had bereikt. Blake had zojuist zijn eigen versie van tarot intuïtief ervaren. En voor hem, die kunstenaar en dichter is, heb ik een kopie van de William Blake Tarot. Het is echt fenomenaal, en het komt zo dicht bij de Tarot die meer dan 100 jaar later naar Engeland kwam, weet je, maar hij voelde het gewoon allemaal, weet je, dit is een systeem van ons gedrag. Dit is een systeem van, weet je, wie, hoe, hoe we onszelf manoeuvreren in de wereld en in de dingen die we tegenkomen. Dus, god, waar moet ik hiermee heen? Zo ook Crowley en de hermetische orde de Gouden Dageraad. Ze hebben een paar Switcheroos gedaan. Het meest opvallende was dat ze de rechtvaardigheidskaart en de krachtkaart omwisselden, zodat ze perfect op één lijn lagen. Als ik zeg dat ze zijn overgestapt, hebben ze het nummer gewijzigd en de volgorde gewijzigd. Ze maakten van kracht de elfde, en ze maakten er de achtste van, en gerechtigheid omgekeerd. Maar wat ze met mij deden, weet je, ik gebruik het universele gewicht, ook wel het rijdergewicht genoemd. Dit is het beste deck om op te leren, denk ik. En ze hebben de betekenissen in de foto's zo perfect vastgelegd. Het is echt een eer voor de kunstenaar, Pamela Coleman Smith, die met Arthur heeft samengewerkt om dat te doen. En ik heb klanten gehad die naar deze foto's keken en ze konden het lezen zonder kennis van de Tarot, omdat ze alleen maar de foto's voelden, omdat de foto's zo geladen zijn met emoties of wat ze doormaken, soms letterlijk. symbolen. Weet je, de magie van de Tarot is: hoe vallen de juiste kaarten op het juiste moment met deze specifieke vragen? Het is, het is niet gemakkelijk, weet je, dat is zeker de spirituele component ervan. Het is heel psychologisch. Om nog een stap verder te gaan in de moderne tijd gebruikte Carl Jung, de beroemde psycholoog, Tarot. Hij gebruikte het bij zijn patiënten. Hij geloofde dat het een manier was om ons bewustzijn te vergroten en in ons onderbewustzijn te kijken en te zien wat ons op die manier beheerste. En dat is eigenlijk hoe we Tarot vandaag de dag gebruiken.

Alex Ferrari 13:15
Het is een perfecte verklaring. Ik ben gefascineerd, vooral als je op de historische aspecten van dingen ingaat, omdat ik het altijd leuk vind, omdat, weet je, tarot, net zoals numerologie, net als astrologie, in de Woo is gegaan, een beetje te veel, een beetje Woo, woo, zeer in diskrediet gebracht, een beetje zoals andere gekken als ze dat denken, of dat soort dingen. En ik hou er echt van om geaard te verbinden en te zeggen: 'Wacht even, ja, waar komen deze kaarten vandaan?' Ik kan niet geloven dat dit zojuist door iemand in Wisconsin is gemaakt, ergens in een fabriek. We hebben bijvoorbeeld wat kaarten nodig. Laten we dat doen alsof er een historische achtergrond aan zit, en als er een historisch aspect aan zit, zit er ook een mystiek en spiritueel aspect aan die kaarten. Daarom zou ik dit soort diepere vragen willen stellen.

Julia Gordon Bramer 14:02
Ik vergelijk het met droomanalyse. Dus weet je, we hebben allemaal dromen, en we hebben allemaal een droom, en het is een symbool, weet je, ik schreef onlangs over een droom die ik had, en ik reisde over een weg, en Er stond een grote boom midden op de weg waar ik niet voorbij kon komen, weet je. Dus het is dit obstakel, dit ding waar ik niet omheen kan, toch, weet je? En dus moet ik tegen mezelf zeggen: is dit een relatie of is dit een werkprobleem? Of, weet je, ik moet dit symbool van deze boom nemen en het voor mezelf identificeren. Nou, het lezen van tarotkaarten is op die manier vergelijkbaar. Dus weet je, ik trek misschien de krachtkaart en weet dat dit een tijd is waarin mijn sterke punten echt op de proef worden gesteld. Misschien moet ik in mijn kracht stappen. Misschien niet. Misschien twijfel ik aan mijn kracht, weet je, en dus aan wat ik op dit moment doormaak. Het zal echt helpen bij het lezen en laten zien dat je het weet, net zoals de tarotkaartlezer je niet noodzakelijkerwijs kent, niet weet wat je doet, wat er gebeurt, of waar je vandaan komt, of wat dan ook. Dus de persoon voor wie ik lees, leest het samen met mij. Weet je, ik zeg alleen maar dat ik dit symbool zie, en ik zie dit symbool, en dit is op jou van toepassing, en dit is wat ik hier krijg, en jij bent het aan het verwerken, je bent gaan, oh ja, dat is mijn echtgenoot, of dat is mijn moeder, of dit is mijn werk, of, weet je, je combineert het met wat je doormaakt.

Alex Ferrari 15:39
Laten we dus eens kijken naar wat Tarot is, want je hebt het gehad over krachtkaarten en deze kaart of die kaart. Wat is het systeem precies? Wat? Wat zijn deze foto's? Wat bedoelen ze? Hoe correleren ze tijdens het lezen, of in welk aspect dan ook van wat je ermee doet? Kunt u uitleggen wat dit is?

Julia Gordon Bramer 16:00
Ja, ja. Dus de meesten van ons hebben wel eens tarotkaarten gezien, vooral in de films, toch? We hebben de overlijdenskaart gezien. We hebben de minnaarskaart gezien, weet je, we hebben het gezien

Alex Ferrari 16:14
De gouden munt, ja, net als het goud.

Julia Gordon Bramer 16:16
Juist, juist. En weet je, op het vierde album van Led Zeppelin zetten ze de kluizenaar op, weet je, met de zijne, weet je, op de top van de berg, met zijn lantaarn en zo. So. Dit zijn dus iconische culturele beelden, maar verder weten de meeste mensen niet veel. In de Tarot zijn er in totaal 78 kaarten, dus een paar meer dan het traditionele speeldek. Als ik zeg dat ik fortuinen of wat dan ook kan lezen van een traditioneel pak kaarten, dan is dat met wat we de kleine arcana zouden noemen. Dus, dus 56 of nou ja, de 56 in de tarot, 52 Ik geloof in een gewoon speldeck, toch? De hoofdstukken en dergelijke niet meegerekend, in de tarot hebben we de grote arcana en de kleine arcana. De grote arcana bestaat uit 22 kaarten, en het zijn die supersterren die je ziet, zoals in Hollywood, de geliefden en de doodskaart en de kluizenaar en al de rest. De Kleine Arcana zijn de meer alledaagse details. Dus de grote behandelt de grote gebeurtenissen, die mijlpalen, en de kleine arcana is een soort van dagelijkse dingen. En het idee is dat ze allebei samenwerken, omdat het allemaal samen gebeurt. Niet elke dag is een grote arcana-dag. Niet elke dag gaan we trouwen of krijgen we kinderen, of studeren we af of scheiden we, of, weet je, alle dingen die de majors uitdrukken. Vaak is het gewoon de neus op de feiten drukken en de klus klaren, of een klein conflict met iemand hebben. Dus het komt allemaal naar voren in de Tarot, elke, zoals ik al zei, elke cultuur ervaart deze dingen in de Kleine Arcana, net als in een gewoon kaartspel, we hebben vier kleuren. Dus we hebben de bekers, we hebben die, we hebben de pentakels en we hebben de zwaarden. En het idee is dat deze pakken de elementen belichamen. Pentakels zijn dus aarde en toverstokken zijn vuur, en bekers zijn water en zwaarden zijn lucht. Er is ook het idee dat ze verschillende soorten acties belichamen. Cups zijn dus liefde, pentakels, ons werk en onze carrière. Ik doe dit allemaal in de verkeerde volgorde. Ik weet dat toverstokken ideeën en opwinding zijn, anders spijt het me. Je kent verbeeldingskracht en inspiratie en enthousiasme, en zwaarden gaan over actie en uithalen, zodat ze hun betekenis hebben in hun pakken, en de numerologie ervan geeft ons meer betekenissen. Dus de azen gaan over, weet je, solo gaan en een nieuw begin en een nieuwe start en nieuwe liefdes en dat soort dingen. De twee hebben de neiging dualiteit te zijn. Het zijn meestal koppels. Zij, weet je, en elke vorm van deelname. De drieën lijken vaak op een soort verbinteniskaart. De vieren hebben de neiging om stabiliteit te zijn, ik denk aan vier tafelpoten, weet je, vijven hebben de neiging om conflicten te zijn, enzovoort. Dus elk getal heeft zijn betekenis, en elke reeks heeft zijn betekenis, en de manier waarop ze samenwerken zal een verhaal vertellen. Dus de twee van kopjes zijn bijvoorbeeld twee mensen die verliefd worden. Dit kan een beste vriend zijn. Dit kan een minnaar voor het leven zijn. Dit kan, weet je, een ander zijn. Een soort harmonieuze verbinding hoeft geen minnaar te zijn als het binnen is, als het samen met de geliefdenkaart is. Meestal vertelt de manier waarop de kaarten samenwerken het verhaal. Dus ik leg de kaarten neer en afhankelijk van de vraag kijk ik waar ze vallen. Ik zie hoe de kaarten met elkaar omgaan, hoe ze naar elkaar kunnen kijken of niet, je weet wel, welke conflicten dan ook. Het is alles.

Alex Ferrari 20:30
En hoe, en ik, als ik het me goed herinner, bedoel ik, ik heb waarschijnlijk op een bepaald moment in mijn leven mijn kaarten gekregen. Ik heb het al heel lang niet meer gedaan. Maar hoe werkt het? Hoe snijd je het? En hoe gaat het met je, hoeveel kaarten trek je, en al dat soort dingen, de optocht, oké.

Julia Gordon Bramer 20:48
Dus, dus, weet je, Alex, als je me opbelde en zei: Hé Julia, ik wil een lezing houden, weet je. En laten we wat tijd reserveren, en laten we zeggen dat je 15 of 20 minuten hebt gedaan. En als je geen specifieke vraag had. Je wilde gewoon een lezing. Ik doe iets algemeens. En ik doe waarschijnlijk wat we het Keltische kruis noemen, wat een spreiding van 11 kaarten is, en het is een klein beetje verleden, heden en toekomst, en het raakt in je toekomst op langere termijn, die ik lees als, zoals de komende paar jaar. En je weet gewoon wie je nu bent, wat je hebt meegemaakt, wat er op dit moment gebeurt, waar je in de nabije toekomst naartoe gaat, en dan in de verdere toekomst, en het kan je wat advies geven. Ik vertel mijn cliënten graag: weet je, Taro laat je het pad zien dat je volgt. Als we iets zien aankomen dat je niet leuk vindt, is dit een kans om het anders te doen. Dus ik ga je nooit vertellen dat je gedoemd bent. Weet je, ik geloof dat ik je kaarten kan lezen, omdat we verbonden zijn door alleen maar te leven. Als ik voor je lees, maak ik gebruik van jou. Ik geloof dat jouw levenskracht God is, net als de mijne. Ik vertel mensen niet hoe ze God moeten doen of hoe ze God moeten noemen, dat is jouw zaak. Maar ik heb zoiets van, oké, weet je, we maken deel uit van dit ding. Weet je, we kunnen het sperma en het ei in de reageerbuis stoppen en leven creëren, maar dat sperma en dat ei moeten eerst levend zijn. Je weet dat de levenskracht groter is dan wij en niet in ons vermogen om die te creëren. En weet je, daarom geloof ik dat als we weggaan, de levenskracht niet sterft, de energie niet sterft, maar gewoon ergens anders naartoe gaat. De wetenschap heeft dat bewezen. Je kunt het dus energie noemen, je kunt het bron noemen. Ik vertel mensen niet wat ze moeten geloven, maar als je dat kunt onderschrijven, als je kunt zeggen: oké, ik leef nog. Ik ben verslaafd aan dit godssysteem, wat dan ook, hoe je het ook wilt framen, dan heb je grote macht. En waar we onze aandacht op richten groeit, weet je. Dus net zoals de atleet zijn ogen op de prijs gericht houdt, en een atleet zichzelf niet kleineert en zegt: ik ben niet sterk genoeg, ik ben niet snel genoeg, weet je, en een atleet niet. geobsedeerd zijn door wat er mis kan gaan, weet je, wat als ik struikel en val? Wat als ik de finish niet haal? Je weet wel? Omdat dat de ruimte opent waarin dat negatieve kan gebeuren. Dus ik geef je een seintje met de Tarot, en ik laat je zien waar je energie op dit moment min of meer organisch naartoe gaat. En dan kun je gaan, dat vind ik niet leuk. En dan zeg ik: oké, Alex, dat is jouw kans om het te veranderen en te gaan voor wat je wilt, niet voor wat je niet wilt, want waar we onze aandacht op richten groeit, en we groeien altijd wat we willen. onze aandacht op vestigen. Dus als we heel negatief zijn, bedoel ik, weet je, ik zeg tegen de mensen, met al deze politiek die vandaag de dag gaande is: houd van hem of haat hem. We hebben Donald Trump laten groeien omdat alle aandacht op hem gericht was. Weet je, goed of slecht, als je focus ligt op het liefhebben van iemand of als je focus ligt op het haten van iemand, dan laat je de energie groeien van die persoon die je kent.

Alex Ferrari 24:08
Als je dit gesprek leuk vindt, nodig ik je uit om samen met mij dieper het konijnenhol in te gaan next level soul TV. Het zit boordevol exclusieve inhoud, zoals de dagelijkse podcast van live speciale gast Q en A, commerciële gratis toegang tot het geheel next level soul catalogus, vroege toegang tot afleveringen voordat ze worden uitgezonden, en speciale meditaties die je nergens anders vindt. We zullen elke maand nieuwe exclusieve inhoud toevoegen, en je kunt contact met mij opnemen tijdens mijn maandelijkse livestreams. Ga gewoon naar nextlevelsoul.com/subscribe en sluit je vandaag nog aan bij onze soulvolle gemeenschap, ik zie je aan de binnenkant.

Julia Gordon Bramer 24:44
Dus als ik met mijn klanten werk, en, weet je, ik, kan ik zeggen dat ik in mijn begindagen als professional waarschijnlijk, weet je, nog steeds mijn vleugels uitstak en mezelf uitvond, en dat doe ik niet. weet dat we ooit totaal zijn. Geëvolueerd, maar ik ben de afgelopen paar jaar enorm geëvolueerd, weet je, in de twintig jaar dat ik een professional ben die dit doet, lees ik al sinds mijn zestiende, dus meer dan 20 jaar, weet je, net als een lezer , maar ik heb het over geld. En weet je, vroeger kreeg ik veel feestjes en veel van, weet je, vindt hij mij leuk? Weet je, dit soort domme kindervragen, en mijn cliënten trekken nu een veel hoger ontwikkeld, spiritueel kaliber cliënt aan die hier met een reden wil zijn en deze wereld een betere plek wil maken, en wil om in hun hoogste zelf te verschijnen en zichzelf te actualiseren, wat ook mijn doel is. Ik bedoel, ik denk dat we nu worden geroepen als ik zeg: ik heb het over mij, mijn klanten, mensen zoals jij, die dat wel zijn. We staan ​​ten dienste van de wereld, om een ​​licht te zijn in een zeer donkere tijd, en de wereld heeft ons meer dan ooit nodig, en dat zijn we ook, en de Tarot kan een gids zijn om je daar te krijgen.

Alex Ferrari 26:11
Julia, ik moet het je vragen, want toen je hiermee begon, was het niet zo cool om een ​​tarokaart te zijn. Dat was het niet. Het werd niet helemaal geaccepteerd. Het valt niet, ik bedoel, binnen de reikwijdte van de vaardigheden die ik in deze show heb gehad, Tarot is een van de meer alledaagse betekenissen, meer acceptabel, in tegenstelling tot het zijn van een paranormaal medium. Ik zie dode mensen, of ik ben een channel en ik kanaliseer entiteiten en zo, dat is zo Tarot lager op het gebied van aanvaardbaarheid. Ze kijken meer naar je, eigenlijk, hoe ben je dichterbij gekomen om dit te doen? professioneel? Hoe ging je om met collega’s, je vrienden, je familie? Is ze gek? Wat is er aan de hand? Hoe vond je het, hoe gingen ze ermee om? En hoe ging je om met de wereld, ermee omgaan, toen je uit de tarotkaart, de Tarotkast, kwam.

Julia Gordon Bramer 27:02
Ja, ik ben altijd het zwarte schaap in mijn familie geweest, weet je.

Alex Ferrari 27:07
Verrassend genoeg heb ik dat ook, verrassend genoeg doen de gekken dat. Het is oké. Het is oké.

Julia Gordon Bramer 27:15
Ja, we kwamen net die kant uit, toch? Eh, ja. Weet je, ik heb een zus, twee jaar jonger, die behoorlijk intellectueel is. En ik heb een broer die een doctoraat in de filosofie is. En ik, weet je?

Alex Ferrari 27:29
Geweldige, geweldige Kerstmis en Thanksgiving.

Julia Gordon Bramer 27:32
Je kunt je dus voorstellen dat het zoiets is van, oh, Julia. Je weet wel, gekke Julia. Eh, mijn andere, mijn kleine zusje, zij, zij begrijpt mij, zij begrijpt mij, maar, maar, en ik denk niet dat mijn moeder ooit weet wat ze met mij moet doen, eerlijk genoeg, maar ja, weet je. Dus sommigen van ons passen er gewoon niet echt bij. En je hebt gelijk. Weet je, als tiener is het grappig. Ik denk dat de meeste helderzienden die ik heb ontmoet, en ik plaats mezelf in die groep. Ik denk dat we als tieners een etiket krijgen. Allereerst wil de wereld je overgevoelig noemen. Dat is, dat is een sleutelzaak. Bijna elke helderziende zal, weet je, een beetje gestraft en beschuldigd worden en overgevoelig worden genoemd, zoals: kom er maar overheen. En ook al zie en voel je wat je weet dat de waarheid is, je moet je mond houden en doen alsof het allemaal goed is, weet je, en dus gebruikte ik, net als veel helderzienden, veel drugs en alcohol. Weet je, natuurlijk, het waren ook de jaren '70.

Ik kreeg vorm toen ik begin twintig was, toen ik mijn eerste zoon kreeg, eigenlijk de eerste van twee zonen, geweldige kinderen en dus, weet je, ik denk dat we daar onze manier voor hebben om daarmee om te gaan. Maar de echte vervolging kwam veel later, toen ik aan mijn werk begon, mijn beurswerk over de dichter en schrijver Sylvia Plath. Dus mijn meest recente boek, De occulte Sylvia Plath met innerlijke tradities. Hier is vijftien jaar aan gewerkt, en ik ontdekte Sylvia Plath toen ik weer op de graduate school zat en mijn MFA in poëzie en fictie behaalde. En ik ontdekte dat Plath veel Tarot-symboliek in haar werk had. En ik heb mijn professor erop gewezen en ik zei: dit is de deal. En hij zei: ik weet niet waar je het over hebt, en ik besefte dat niemand het had gezien. En je moest zowel een Tarotgeleerde als een Plath-geleerde zijn om te zien wat Plath aan het doen was, weet je, en dat dit de betekenis van haar werk radicaal veranderde, dat niemand eigenlijk aan iedereen is ontsnapt die haar hierin werkelijk heeft vastgehouden. Een bekrompen visie op suïcidaal en depressief zijn, wat ze was, maar dat was niet alles wie ze was. Weet je, wat? Iedereen heeft veel complexe lagen en dimensies in zijn persoonlijkheid. Je zegt niet, je zegt niet dat iemands hele leven zelfmoord is, weet je, en dus ging ik op deze missie, en ik doe dit werk nu al zo'n twintig jaar, met het plaquette spul. En ik dacht dat de academische gemeenschap het zou omarmen, want, mijn god, hier is zij, hier is een held, toch? Ja, oké, je ziet waar dit heen gaat. Hier is een held. En ik dacht: oh mijn god, ik laat dit genie zien en de meerdere betekenislagen die ze in al haar werk verwerkte. En mijn god, maar wat ik me realiseerde is nummer één: hoewel ik een MFA heb, is het geen PhD, dus meteen, weet je, geen geloofwaardigheid. En natuurlijk ben ik een gekke tarotkaartlezer, toch? Dus ze ontslaan me gewoon en, weet je, en ik denk niet dat het een ongeluk is, hele carrières zijn gebouwd op het feit dat ze zich gewoon ellendig voelt, weet je, het suïcidale dat ze niet verder willen zien. So. Dus jarenlang was ik echt bevroren op conferenties, en ik heb echt geleden. Ik bedoel, ik huilde omdat ze me vreselijk behandelden, en op een dag werd ik wakker en dacht ik: ze zijn niet mijn stam. Weet je, ze blijven gewoon in hun beperkte blikveld. En weet je, misschien zullen een paar van hen zien wat ik doe. De meesten van hen zullen dat niet doen. De meesten van hen zullen het niet eens lezen, omdat ik een gek ben, weet je, omdat ik een tarotkaartlezer ben. En weet je, ik was niet bereid te verraden wie ik ben. Ik was niet bereid dat allemaal opzij te zetten en alleen maar te zeggen: Oh, dat geloof ik niet meer, en ik ben nu helemaal academisch. Nee, dit is de waarheid over mij, en ik ben echt goed in wat ik doe, weet je, en ik ben zelfs zo ver dat ik waarschijnlijk de enige fulltime tarotkaartlezer ben, zeker in de omgeving van St. Louis waar ik ben gebaseerd. Maar weet je, ik ben, weet je, niet, niet om op te scheppen, ik ben behoorlijk succesvol en ik ben op televisie, en ik ben op de radio, en ik was onlangs op Gaia en MTV en Nick at Night , en weet je, er gebeuren dingen, maar ik, ja, ik ga niet verraden wie ik ben, omdat ik een geschenk heb gekregen, en ik ben er heel goed in, en het heeft geholpen veel mensen, en ik heb elke dag mensen. Ik heb elke dag vaste klanten die met mij willen samenwerken, vooral als ze problemen of uitdagingen hebben. En dus voel ik me echt gezegend dat ik werk kan doen waar ik van hou, met mensen van wie ik hou, en dat ik echte vriendschappen kan vormen. En weet je, ondersteunende vriendschappen, mensen die me opbouwen en me zelfs geld geven, verdomd, het is geweldig, en, weet je, voor iets waar ik van hou en dus, weet je, naar de hel met de haters. Mensen zullen altijd haten, weet je, ik ga op Twitter en ik heb, weet je, misschien een inbox met een paar mensen die mijn klanten willen zijn, en dan zal ik een paar heel snotterige opmerkingen maken, Weet je, of een topic van iemand die me alleen maar belachelijk maakt, omdat ik overduidelijk een idioot ben, omdat ik me niet aansluit bij het atheïstische, je weet wel, geloofssysteem, wat dan ook. Ja, zo is het, het is een interessante wereld op dit moment en net zoals toen ik tegen een collega-schrijver zei: je kunt geen schrijver zijn vanwege lofbetuigingen zoals: je wordt afgewezen, net als wanneer je in dit werkveld zit, en ik ben dubbel, dus ik word op beide manieren afgewezen. Weet je, zo is het gewoon.

Alex Ferrari 34:05
Ik stel die vraag altijd omdat, weet je, veel mensen denken dat dit een gemakkelijke weg is en zeggen: oh, ze proberen mensen gewoon geld af te troggelen of iets in die richting. Er zijn veel gemakkelijkere dingen die er zijn. Het is echt waar. Het is één ding om te zijn, weet je, op een kermis of op iets rustigs, dat niemand je kent, maar als je eenmaal daar buiten gezet wordt, zoals je weet, in het openbaar, als auteur, op televisie, op internet, Als dat soort dingen anders zijn, zet je jezelf echt op de voorgrond. Je hebt zoiets van, je gooit met de dobbelstenen, dit is de route die ik ga, jongens. Dus ik wilde, nogmaals, ik doe dat altijd graag voor mensen, zodat mensen dit hele idee een beetje kunnen demystificeren, omdat er zoveel associatie is geweest met Tarot en paranormale lezingen en met de, weet je, de kristallen bol en het citaat, zigeuner niet citeren, en dat beeld dat we hebben uit Hollywood, dat, weet je, mensen stelen en dat soort dingen van mensen die ik wil.

Julia Gordon Bramer 35:00
Mevrouw Cleo, ja,

Alex Ferrari 35:02
Oh God, ga er gewoon niet eens heen en al dat soort dingen. Maar je hebt dus een paar keer gezegd dat er een psychisch aspect aan de tarotkaarten zit. Kun je? Kunt u mij uitleggen hoe uw paranormale gaven verband houden met de tarotkaarten? Ik heb dit al eerder gehoord, maar ik zou graag horen dat je aan iedereen uitlegt hoe die twee werken. En kun je tarot lezen zonder paranormaal begaafd te zijn?

Julia Gordon Bramer 35:30
Ja, in de eerste plaats, Alex, denk ik dat iedereen tot op zekere hoogte paranormaal begaafd is. Weet je, we hebben allemaal dromen gehad die ons iets belangrijks vertellen, of we hebben allemaal, weet je, het moment gehad waarop we aan iemand dachten en die belde je en die belde je gewoon, je weet wel, die connectie, jij weten. En dus heeft iedereen er wel een paar, waarmee ik het vergelijk, zoals zingen. Zo kan iedereen tenminste een beetje zingen. En naar sommige mensen kon je de hele dag luisteren. En sommige mensen zeggen: Oh God, stop alsjeblieft, weet je. En dus kunnen we het allemaal, maar het is jezelf leren opletten. En ik denk dat een spiritueel pad echt helpt om je vaardigheden te ontwikkelen. Sommige mensen zijn dus helemaal niet geïnteresseerd in de ontwikkeling ervan. Weet je, sommige mensen geloven het gewoon niet, en ze zeggen: Nee, ik heb maar zoveel zintuigen, en dat is het. En dan zeggen andere mensen: wauw, weet je, ik heb echt een goed begrip van mensen, weet je, ik zeg altijd dat mannen het anders inlijsten, zoals mannen gewoonlijk niet zeggen dat ze paranormaal begaafd zijn. Ze zeggen dat ik een gevoel voor iemand heb, of dat ik een onderbuikgevoel heb. Dat is de mannelijke manier om het te doen, weet je, en bij vrouwen is het meer intuïtief of paranormaal, of, weet je, voorgevoelens, dat soort dingen. Maar we hebben het allemaal, weet je, iemand kan gewoon een boek gebruiken en tarot lezen. Dus als je er niets van weet, weet je, in mijn boek, hier tarotlevenslessen van vorig jaar. Dit zijn mijn, mijn echte levensverhalen over het feit dat ik een tarotkaartlezer ben, en ik geloof dat dit het tweede verhaal is, het is een verhaal over ik was op een feestje en een dronken man pakte mijn kaarten en hij zei: ik ga naar voor je lezen. En hij had geen kennis van tarot, en hij gooide gewoon wat kaarten neer en hij gaf me een verrassend nauwkeurige lezing. En ik geloof dat hij dat deed omdat hij in de eerste plaats Blotto was, dus hij was gewoon open, weet je, hij had geen oordelen. Hij was niet bang om ongelijk te hebben, wat ik beschouw als een van de grote vijanden van de intuïtie: ons ego erin stoppen. En wees bijvoorbeeld bang om iemand iets verkeerds te vertellen of iemand op het verkeerde been te zetten, of, weet je, en we hebben al dit oordeel, weet je. Dus deze man keek alleen maar naar de kaarten en begon er wat over te zeggen. En het was, en verrassend genoeg, een goede lectuur zonder enige kennis. En ik denk dat dat belangrijk is, omdat ik een aantal mensen ken die deze boeken bestuderen. Weet je, toen ik Tarot-levenslessen schreef, wilde ik niet nog een tarotboek lezen, omdat er al heel veel zijn over wat deze kaart betekent en deze kaart, enz., en met verschillende lay-outs. Ik wilde dat iemand echte verhalen en de praktische toepassing van tarot kon zien, en zoals ik het doe, hebben we allemaal onze verschillende paranormale gaven. Ik heb een paar. Ik ben meestal wat we helderhorend noemen, en wat dat betekent is dat ik het in mijn hoofd hoor. Dus als ik een kaart lees, lees dan jouw kaarten. Ik leg ze neer, Alex, en misschien heb je me een vraag gesteld over je werk of zoiets, en ik zal een kaartje hebben, weet je, kom opdagen en ik zal iets horen. Ik hoor gewoon een woord in mijn hoofd, weet je, of een zin. En dus heb ik in de loop van de tijd geleerd daarop te vertrouwen en het je gewoon te vertellen. Ik weet niet noodzakelijkerwijs wat het betekent, maar het heeft meestal betrekking op jou, weet je. En meestal ga je en je weet het, en of dat is wat die en die altijd zegt. Of dat is precies wat ik eerder vandaag dacht. Je weet dat dit het soort reactie is dat ik krijg. En dat is dus meestal een duidelijk publiek. Ik heb ook voorgevoelens, weet je, ik droom beide, zowel 's nachts als in echte slaapdromen, en ook dagdromen, die ik beschouw als visioenen. Dus in dit boek, en in het eerste hoofdstuk, dat mijn verhaal is, vertel ik over mijn eerste voorgevoel dat ik net mijn rijbewijs had, en ik ga de weg op, en ik dacht aan een grote kraai. aan de kant van de weg met een gebroken vleugel. En. Dacht van wel. Ik denk erover na, het kwam gewoon in mijn hoofd, en binnen vijf minuten zag ik precies wat ik dacht: deze vogel was daar met een gebroken vleugel. En ik denk: wat betekent dat tot op de dag van vandaag? Ik weet het niet zeker, maar ik denk wel dat naarmate we sterker worden, we onze spieren aanspannen, en dat we steeds beter worden, en dat is het opletten. Dus dat was mijn eerste bewuste voorgevoel, en ik praat in het boek over wat kraaiensymboliek is en hoe het zich verenigt, zelfs met mijn Plath-werk en andere dingen daar. Voor mij was het dus een betekenisvol symbool. En net zoals de Tarot betekenisvolle symbolen zal hebben, weet je, de juiste kaarten verschijnen voor je om je de informatie te geven die je moet weten. Dus ik ben slechts de boodschapper, en ik vertel je wat er binnenkomt. Jij, als persoon die de lezing krijgt, past het toe in je leven.

Alex Ferrari 41:12
Dus als u een duidelijk publiek bent, waar verbindt u zich dan mee? Wat? Wat is? Wat ben jij? Maak jij verbinding met je hogere zelf? Maak je verbinding met de andere kant? Maakt u zelf verbinding met uw klanten? Waar komt de informatie vandaan aan de andere kant?

Julia Gordon Bramer 41:27
Dus omdat ik een achtergrond heb in de Episcopale Kerk, en omdat, en dat is een ander deel van mijn verhaal, mijn Episcopale Kerk in de Tarot-levenslessen een beetje anders was. Ze hebben mij meditatie geleerd. Ze leerden me automatisch schrijven tijdens retraites in de kerk. Ze spraken in tongen, dus het was beslist mystieker. Ze noemden het charismatisch, maar dat was mijn fundament, en daarom noem ik het Heilige Geest. Ik ben ook een leraar en beoefenaar van Een cursus in wonderen, die het ook Heilige Geest zou noemen. Dat gezegd hebbende, weet je, het is maar een naam, dus je zou het God kunnen noemen, je zou het een bron kunnen noemen, je zou het een godin kunnen noemen. Je zou het moeder, vader, God kunnen noemen. Veel van mijn vrienden doen dat. Weet je, je zou het geest, energie kunnen noemen. Ik denk niet, ik denk niet dat God een ego heeft dat zich druk maakt over de naam, dat is iets menselijks

Alex Ferrari 42:29
Volgens het Oude Testament. Hij heeft een enorm ego, maar dat is een geheel.

Julia Gordon Bramer 42:32
Ja, dat wijs ik af. Ik denk dat God naar mijn mening iets hoger is dan dat,

Alex Ferrari 42:42
Hij is niet zo onzeker, of zij is niet zo veilig, precies. Dus als je paranormaal begaafd bent, heb je de kaarten technisch gezien niet nodig, je gebruikt ze in wezen gewoon als hulpmiddel. Of heb je de kaarten nodig? Ja, juist, want van wat ik hoorde van andere kanalen en andere paranormaal begaafden die bang waren voor hun gaven als paranormaal begaafd persoon of kanaal, gebruikten ze de Tarot als buffer, omdat Tarot veel acceptabeler was dan, hé, ik Ik channel Maria Magdalena, toch?

Julia Gordon Bramer 43:21
Daar is wat van. Ik hou van de kaarten. Ik bedoel, dat heb ik altijd gedaan. Ik vind het geweldig hoe mooi ze zijn, en ik vind het geweldig dat het een visueel beeld geeft voor mijn klanten, dus als ze het samen met mij kunnen zien, is het een soort van extra vertrouwenslaag als ik alleen maar dingen zeg, nou ja, die indruk op hen kunnen maken , maar als ik dingen zeg en ze de foto laat zien en uitleg hoe deze foto werkt en wat, weet je, dan is dat zoiets als, whoa. En echt, ik denk dat het hen helpt om enkele van deze spirituele lessen te leren en, weet je, wat levensvaardigheden te leren om te evolueren en uit een aantal problemen en misschien slechte gewoonten en dat soort dingen te komen. Weet je, de terreur zal ons op sommige van die dingen aanspreken. En dus denk ik dat er zo'n waardevol hulpmiddel bestaat. Natuurlijk kan ik met iemand praten. En dat doe ik de hele tijd, weet je, vaak bellen mijn klanten me, en misschien moet ik een lange rit maken. Ik reis momenteel veel voor een boekentour, en het is niet ongebruikelijk dat iemand zegt: 'Hé, kan ik even met je praten?' En, en ik ben, weet je, in het midden van nergens, weet je, en ik zal ze helpen iets te verwerken door wat ik erover voel. En weet je, dat doe ik ook de hele tijd, wat een ander soort lezen is dat niets met de Tarot te maken heeft. Maar ja, weet je, ik denk gewoon dat de kaarten zelf. Zijn zo waardevol in het opbouwen van de diepte en het bevorderen van de betekenis en het onderwijs dat ik het niet zou willen doen zonder de kaarten.

Alex Ferrari 45:09
Wat is de grootste misvatting die mensen hebben over tarotkaarten en tarotkaartlezers en zo.

Julia Gordon Bramer 45:14
Dat het satanisch is. Je weet dat het slecht is.

Alex Ferrari 45:18
Nou, eerlijk gezegd is dit het werk van de duivel. Dit is duidelijk het werk van de duivel. Julia, ja,

Julia Gordon Bramer 45:24
Daar krijg ik veel van. Mensen zijn er gewoon bang voor, omdat het vooral fundamentalistische christenen zijn. Maar iedereen die mij ontmoet en met mij praat, krijgt het gevoel dat ik totaal niet satanisch ben. Ik ben niet, weet je, ik denk veel van dat heksige occulte gedoe, weet je, als ik naar mijn Cursus in Wonderen leer, zegt Een Cursus in Wonderen dat de wereld een illusie is. Het is erg boeddhistisch, en ik ben ook boeddhistisch. Verrassing, verrassing. Dus deze illusie is onze zandbak, en dit is waar we met onze relaties kunnen spelen en de illusie kunnen manipuleren, weet je, en ervan kunnen groeien en leren, en idealiter onze dingen kunnen helen en een hogere versie van onszelf kunnen worden. Dus dat is de wereld. En dan En dan dus de tovenaar die magische spreuken, toverspreuken, enzovoort beoefent. Ze werken in de illusie om de illusie te manipuleren. Wonderen zijn van een hoger niveau. Wonderen gaan dus over genezing en het herstellen van de eenheid, en dat doen we niet, we spelen niet in de illusie. Echt, we staan ​​erboven. En ik weet dat dat misschien een beetje verwaand of superieur klinkt, maar het is gewoon een hoger doel. En dat is dus wat de alchemist doet. Weet je, Alchemie is een zaak van drie niveaus. Dus alchemie is praktisch, alchemie is in de wereld, wat de aanzet is tot het gouden idee in de scheikunde. En dan is het de emotionele alchemie van: laten we onze spullen genezen, zoals de Jungiaanse alchemie, weet je, in de donkere nacht van de ziel komen en eruit opstaan. En dan het spirituele niveau van alchemie, dat één wordt met je God Zelf. En dat is mijn doel. En dus als dat mijn doel is, wauw, om mij een Satan te noemen, dan is het best interessant

Alex Ferrari 47:29
Je bent een vreselijke satanist. Vreselijk.

Julia Gordon Bramer 47:32
Ik faal jammerlijk, Satan. Satan zou in het aardse spul zitten. Weet je, Satan bevindt zich in het aarde- en egorijk. Dus ik heb mensen gehad toen ik de renaissancebeurzen deed, en ik heb een verhaal en Tarot-levenslessen van iemand die mijn tent binnenwandelde en, weet je, deze tienerjongen in zijn gothic-kleding met zijn maatje en en zij Je denkt dat satanische dingen echt cool zijn, en ze gaan er gewoon van uit dat ik van zulke duistere dingen hield. En jongen, wat heb ik ze teleurgesteld. En ik heb ze ook over veel dingen aangesproken en ik zei ook dat mensen in mensen die zich met dat duistere spul bezighouden, daar misschien wat energie in zitten. Ik ontken het niet, dat kan zo zijn, maar er moet een prijs voor worden betaald, en bijna al die mensen hebben lichamelijke gezondheidsproblemen, emotionele problemen en relatieproblemen. Er is daar geen geluk. Het is alsof je zeker een klein effect zou kunnen hebben. Weet je, Aleister Crowley deed er wel een paar, maar hij zat heel erg in zijn ego, en hij had veel relatieproblemen, en ik zou hem niet willen zijn, weet je.

Alex Ferrari 48:47
Zeker. Redelijk. Redelijk. Nu is er veel. Er lijkt veel te gebeuren in de wereld. Dit jaar was een behoorlijk chaotisch, zwaar,

Julia Gordon Bramer 48:58
Intens.

Alex Ferrari 48:59
Intens, vooral sinds, of sinds bepaalde dingen de afgelopen week of zo zijn gebeurd. Ja, de moordaanslag en zo. Wat? Wat? Ik moet me voorstellen dat je de kaarten hebt weggegooid over wat er in de wereld gebeurt en waar we allemaal naartoe gaan. Heeft u er een, staan ​​er op de kaarten voorspellingen, want u hoeft mij niet te vertellen wie de andere verkiezingen wint. Het kan me niets schelen, maar meer in het algemeen, zoals wat hier in de Verenigde Staten gebeurt, wat er de rest van dit jaar en volgend jaar in de wereld gaat gebeuren.

Julia Gordon Bramer 49:32
Dus hier is het punt: Tarot is persoonlijk. Het is micro, niet macro. Ik kan je dus echt niet vertellen wie de verkiezingen op dezelfde manier gaat winnen. Weet je, mensen zeggen, waarom niet, waarom gok je niet op paardenrennen, waarom gebruik je niet, je weet wel, kies je kaarten voor lotnummers. Zo werkt het niet. Het gaat om een ​​persoonlijke connectie. Dus jij. Mijn voorbeeld: als iemand mij vraagt, weet je, ik kan lezen over mensen die dicht bij je staan, of je een goede band had met Joe Biden of met Donald Trump, en als zij de verkiezingen winnen, welke dan ook voor jou van invloed zou zijn, dan zou ik misschien zou dat kunnen lezen. Ik heb gelezen dat we al een tijdje een behoorlijk ruige economie zullen hebben. En ik heb dat gelezen omdat de kaarten van iedereen de bezorgdheid weerspiegelen over hun pensioen en de bezorgdheid over, je weet wel, het kunnen kopen van boodschappen en dit alles, deze basiszaken. Economisch gezien zijn de zaken dus in rep en roer, en ik heb gezien dat alleen al door het beoordelen van zoveel klanten met dezelfde soort metingen, ik kan begrijpen dat we hier niet echt snel uit komen. Economisch gezien, weet je wel.

Alex Ferrari 50:54
Zal het nog erger worden voordat het erger wordt, omdat de economie het op dit moment voor sommigen buitengewoon goed doet, maar voor velen helemaal niet goed? Is het zo dat die piek uiteindelijk zal neerkomen op een plek waar iedereen pijn heeft, als een oh? acht,

Julia Gordon Bramer 51:09
Ja, ja, ik zou zeggen dat ik de komende jaren de meeste mensen pijn zie lijden. Dus ik zal het zo inlijsten. Nu heb ik een zeer grote steekproef van klanten. Ik heb miljardairs. Ik heb een groep Miami-miljardairs waar ik regelmatig voor lees. Ik zeg dat en dat is, er is zeker, een en een stel multimiljonairs, gewoon om het totaal te behouden.

Alex Ferrari 51:39
Ik bedoel, semantiek, semantiek, Julia, ze zijn allemaal rijk.

Julia Gordon Bramer 51:42
Ja, ze zijn allemaal rijk, toch? Ze hebben me naar beneden gevlogen, en ik heb feestjes gegeven op hun jachten en dat soort dingen. Dus ik heb die groep mensen, en dan heb ik de hardwerkende alleenstaande moeder in de stad die me, weet je, een keer per maand gedurende 15 minuten belt, want dat is alles wat ze kan. Maar ze heeft haar vragen, en ze is, weet je, echt bezig met haar evolutie. En wat ik wil zeggen is dat iedereen financieel gezien bezorgd lijkt. Dus dat is interessant.

Alex Ferrari 52:16
Dat is heel interessant.

Julia Gordon Bramer 52:18
Ja.

Alex Ferrari 52:18
Welke andere, welke andere soort, welke andere brede lijnen heb je gezien in deze pool van klanten van je waarvan je eigenlijk kunt zeggen: dit is waar alles naartoe gaat op dit gebied of dat gebied.

Julia Gordon Bramer 52:31
Weet je, ik weet niet zeker of ik meer wil zeggen dan alleen het geld, omdat, zoals ik al zei, een lezing zo persoonlijk is. En weet je, zo reageren wij op de wereld. En weet je, er zijn bijvoorbeeld zoveel verschillende soorten banen, en het is zo dat sommige industrieën bijvoorbeeld ten onder kunnen gaan door AI, maar dat zal niet allemaal gebeuren. En ik heb veel problemen gezien in de onderwijswereld, maar ik gaf mezelf les op de universiteiten. En dus, weet je, ze doen zoveel met gewoon, ze nemen eigenlijk alle lesplannen waar iedereen zo hard aan werkt om ze te ontwikkelen, en ze stoppen ze gewoon in een computer en laten de computer onderwijzen. Nou, weet je. En dus, ja, dus, weet je, er is op die manier heel veel pijn in de academische wereld, maar ik weet niet of het iets persoonlijks is. Ik wil gewoon geen grote verklaring afleggen,

Alex Ferrari 53:37
En als je het over academisch hebt, is er geen twijfel mogelijk. Je zou kunnen zien dat de academische wereld over de hele linie op een neerwaartse, neerwaartse helling begint te gaan, omdat het duur was. Het werd zo duur

Julia Gordon Bramer 53:51
Op dit moment hebben we presidenten van Harvard die papieren vervalsen en, weet je,

Alex Ferrari 53:57
Nou ja, er zijn ook al die dingen. Maar toen werd het zo duur, maar tot het punt waarop de investering in het onderwijs niet meer werkt, zul je nooit de baan krijgen die je krijgt en die in bepaalde bedrijfstakken niet lukt. Maar ik heb familieleden die dokter zijn, naar wie ze gaan, ik wou dat het nooit een dokter was geworden. Het systeem is zo kapot, en ze zijn net als, waar het is, waar het is, het is niet zoals het was in de jaren 80, waar je, weet je, een heel, heel, oh, je bent nu een dokter, tegenwoordig , het is anders.

Julia Gordon Bramer 54:30
Ik zal je iets interessants vertellen, Alex, toen Trump in 2016 president werd en, weet je, ik steeds de torenkaart kreeg, en dat vond ik zo fascinerend, omdat, weet je, ik zei: hou van hem of haat hem, hij was de torenkaart. Omdat de torenkaart er is, kan het beangstigend zijn. Er staat dat het een plotselinge verandering kan zijn als ik het lees, als ik het voor iemand lees. Zegt dat de fundering verkeerd was. Het gebouw moet af. Het is tijd om opnieuw op te bouwen. Het is een kaart voor de gamechangers, weet je, de grote omwentelingen, dat alles anders is en hoe interessant dat Trumps eigen symbool de Trump Tower is, weet je? Dus ik dacht: ja, God. God weet soms echt hoe hij de juiste tarotkaarten moet kiezen, omdat het maar bleef komen en sommige mensen, weet je, we hebben al een tijdje een status quo-regering gehad, en sommige mensen hielden niet van de veranderingen die hij deed. gemaakt, goed of slecht. Zoals ik al zei, ik wil hier geen politiek statement maken. We hebben momenteel een gevecht, in deze verdeeldheid die ik echt haat, omdat mensen elkaar ontmenselijken, weet je, en dat is gewoon niet, niet de weg van God. En ik, weet je, en ik ga over eenheid. Het gaat mij om eenheid. Ik maak mensen boos omdat ik geen partij wil kiezen. En ik heb er vriendschappen door verloren, weet je. En vooral sinds 2020, omdat ze mij willen zien, zeggen ze: dit is het moment, en we moeten ons verenigen, en jij moet aan deze kant staan. En ik heb zoiets van: ik sta aan de kant van de mensheid, ik sta aan de kant van de liefde, en ik ga niet verdelen. Ik zal het niet doen en dus weet je dat dat sommige mensen over mij heeft gefrustreerd, maar, maar, ja, maar, maar al deze dingen weet je, het zal verschijnen voor de persoon die je kent. Dus hoe ervaart u de politieke situatie die zich zal voordoen? Maar ik kan je gewoon geen universele ervaring geven.

Alex Ferrari 56:53
Redelijk. Redelijk. Heb je advies voor iemand die tarotkaarten wil gaan gebruiken? Ofwel, ja, zichzelf of anderen. Welk advies zou je ze geven?

Julia Gordon Bramer 57:05
Dat is, dat staat in mijn boek Tarot Life Lessons, weet je, aan het einde van elk hoofdstuk heb ik een soort tip, weet je, over het selecteren van je eigen kaarten, of, weet je, over het wegnemen van enkele van de bijgeloof, zoals sommige mensen geloven dat je een kaartspel moet krijgen in plaats van dat je op die manier je eigen dingen moet kopen. Dus ik praat over al deze dingen. Ik heb het over lay-outs. En nogmaals, mensen zijn overdreven bezorgd over het feit dat ze ongelijk hebben, weet je. Leg ik de kaarten goed neer, weet je? En dus heb ik het over het leunen op je intuïtie en het geven van dergelijke tips. Ik ben een groot voorstander van jezelf vertrouwen en vertrouwen op wat er naar je toe komt, en dat dat intuïtie is, en dat er in mijn wereld niet al deze regels zijn. Ik hou niet van regels. Ik ben een Boogschutter. Ik heb nooit van regels gehouden, weet je. Dus ik ga met wat ik voel.

Alex Ferrari 58:02
Nu ga ik u een paar vragen stellen. Vraag al mijn gasten: wat is jouw definitie van een vervuld leven leiden?

Julia Gordon Bramer 58:08
Ik denk dat het mijn hoogste potentieel bereikt. Ik denk niet dat dit betekent dat we altijd gelukkig zijn. Mensen praten met mij over: oh, ik wil gewoon gelukkig zijn. En ik zeg dat dat belachelijk is, omdat dat geen passende emotie is voor de meeste van onze ervaringen. Ik hou ervan om vreugde te hebben, en ik probeer elke dag wat vreugde te voelen, maar om dit algemene geluk te hebben dat lijkt op Soma, weet je, en een dappere nieuwe wereld, en dat is gewoon niet, het is niet gepast. Een vervuld leven betekent dus dat we ons hoogste potentieel bereiken en onze talenten maximaal gebruiken, zo goed als we kunnen. En echt, ik denk dat ik gewoon groot wil leven, weet je, ik wil alles ervaren wat ik kan in mijn tijd op deze planeet. Ik wil breed en diep leven. Ik wil voelen. Ik wil verbinding maken met mensen. Ik wil liefhebben en dat is voor mij vervulling.

Alex Ferrari 59:15
Als je de kans had om terug in de tijd te gaan en met kleine Julia te praten, welk advies zou je haar dan geven?

Julia Gordon Bramer 59:20
Ja, weet je, ervan uitgaande dat ik de kennis had die ik nu heb, kom ik waarschijnlijk vroeg weg uit een deel van de gezinsomgeving, en dat heb ik toch wel gedaan, eerlijk gezegd, maar ik denk dat ik, misschien emotioneler, er niet aan begin. Beschouw het niet als mijn probleem. Weet je, om terug te komen op een van de eerste vragen die je mij vandaag stelde: nou, weet je, als helderziende, als helderziende opgroeien, is het eerste wat je zegt: wat is er mis met mij? Weet je, waarom begrijpt niet iedereen mij? Waarom begrijpt niemand mij? Waarom houdt niemand van mij? En ik stelde al die moeilijke vragen. En ik gaf mezelf de schuld, zoals de meesten lange tijd doen, en dat is waar ik mezelf van zou ontdoen als ik kon, maar dan zou ik ook niet de kennis en wijsheid hebben die ik vandaag heb. Dus

Alex Ferrari 1:00:11
Redelijk. Hoe definieer je God of Bronenergie?

Julia Gordon Bramer 1:00:15
Dat gaat terug naar die levenskracht, die verbinding, weet je, als ik, als ik naar je kijk, zelfs via deze telefoon, voel ik me met je verbonden. En op een bepaald niveau voel ik je, en dat komt omdat we allebei leven, en daar hou ik van, weet je, en dat is voor mij God. Wat is liefde? God? God is liefde? Het is eigenlijk groter dan alleen het emotionele gevoel. Maar natuurlijk zit het emotionele gevoel erin, en het is de manier waarop we het uiten. Maar het is wel de hoogste bron.

Alex Ferrari 1:00:57
En wat is het uiteindelijke doel van het leven.

Julia Gordon Bramer 1:00:59
Ik denk dat we moeten liefhebben op elke manier en in elke vorm, inclusief onszelf liefhebben, om dat Godpotentieel te bereiken, om onszelf te actualiseren, om dat potentieel van God te bereiken.

Alex Ferrari 1:01:09
En waar kunnen mensen meer te weten komen over jou en het werk dat je doet in de wereld?

Julia Gordon Bramer 1:01:12
Oh ja, ze kunnen naar juliagordonbramer.com gaan, ze kunnen ook een van mijn meest recente boeken ophalen. Ik bedoel, ik heb in totaal vijf boeken. Maar onlangs, vorig jaar, afgelopen november, kwam Tarot Life Lessons uit met Destiny-boeken. En afgelopen mei kwam het occulte Sylvia Plath naar buiten. Dit is een biografie. Dit gaat niet over mij, maar de levenslessen van Tarot gaan veel over mij. Dus als je geïnteresseerd bent, ik heb ze zowel opgenomen als audioboek en ook verspreid via Simon en Schuster. Als er boekwinkels zijn die luisteren en ik ben op boekentour, dan kunnen ze de data vinden op mijn boekentour, op Julia, Gordon raymer.com kunnen ze een lezing bij mij krijgen door via die website contact met mij op te nemen. Ze kunnen mij ook vinden op Twitter en Instagram, J Gordon Bramer en ja, ik praat graag met mensen die hier interesse in hebben. Ik, weet je, ik krijg het steeds drukker door al dat reizen. Ik heb niet altijd heel veel tijd om gewoon, weet je, de wind in de zeilen te nemen, maar ik beantwoord graag wat vragen over taro of mezelf of zoiets.

Alex Ferrari 1:02:23
En heb je nog afscheidsboodschappen voor het publiek?

Julia Gordon Bramer 1:02:28
Niet echt alleen maar bedankt dat ik er was en het was een genot.

Alex Ferrari 1:02:33
Ik waardeer het dat je bij de show bent, en heel erg bedankt voor het helpen wakker maken van de planeet. Mijn lieve nogmaals bedankt.

Julia Gordon Bramer 1:02:38
Bedankt Alex.

TOP Tarotkaart-EXPERT voorspelt de TOEKOMST van de Amerikaanse economie en de REST van 2024! met Julia Gordon-Bramer - Next Level Soul (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Rev. Porsche Oberbrunner

Last Updated:

Views: 6328

Rating: 4.2 / 5 (53 voted)

Reviews: 92% of readers found this page helpful

Author information

Name: Rev. Porsche Oberbrunner

Birthday: 1994-06-25

Address: Suite 153 582 Lubowitz Walks, Port Alfredoborough, IN 72879-2838

Phone: +128413562823324

Job: IT Strategist

Hobby: Video gaming, Basketball, Web surfing, Book restoration, Jogging, Shooting, Fishing

Introduction: My name is Rev. Porsche Oberbrunner, I am a zany, graceful, talented, witty, determined, shiny, enchanting person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.